Nieuw Zeeland, Australië en Zuidoost-Azië - Reisverslagen van Anne van Beek - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland, Australië en Zuidoost-Azië - Reisverslagen van Anne van Beek - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland, Australië en Zuidoost-Azië

Hallo allemaal!

Nog een paar dagen en dan zal mijn backpackavontuur eindelijk gaan beginnen! Via deze weg zal ik iedereen een beetje op de hoogte houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld.
Deze beginnen in Auckland, Nieuw Zeeland waar ik vrijdag 23 januari zal aankomen. In ongeveer een maand zal ik het prachtige noorder- en zuidereiland van Nieuw Zeeland gaan verkennen waarna ik op 21 februari op het vliegtuig stap naar Sydney, Australië. Vanaf Sydney zal ik vervolgens de oostkust van Australië gaan afreizen in 2 maanden tot aan Cairns. Vervolgens vlieg ik vanaf Cairns op 21 april naar Bali, Indonesië. In totaal zal ik 2 maanden gaan rondbanjeren in Zuid-oost Azië, en vanaf Indonesië hoogstwaarschijnlijk via Cambodja naar Thailand reizen. In Thailand zal mijn reis dan helaas (alweer) tot zijn einde komen en zal ik op 21 juni vertrekken vanaf Bangkok richting Schiphol.

Deze reis zal veel nieuwe dingen met zich mee gaan brengen zoals: voor het eerst alleen op reis, voor het eerst buiten Europa, voor het eerst zo lang van huis en nog veel meer! En ik heb er dan ook onwijs veel zin in!

Nu nog hopen dat ik eens een keertje de bruinste ben als ik weer thuis kom ;)